- Úvod
- VŠE O NÁKUPU
- Jak nakoupit na našem e-shopu
V této sekci najdete praktické informace jak nakoupit na našem e-shopu.
POKUD JSTE KONCOVÝ ZÁKAZNÍK
Pokud Vás detailně zajímají naše obchodní podmínky, informace ohledně dopravy, informace o vrácení v zákonné 14ti denní lhůtě a informace ohledně reklamací, najdete je v jednotlivých záložkách v této sekci "Vše o nákupu".
- Po vložení požadovaných produktů do virtuálního nákupního košíku ihned vidíte, kolik Vás bude stát doprava objednávky k Vám. Krabice s víny je standardně po šesti lahvích, kvůli lepší bezpečnosti a manipulatelnosti při přepravě (karton lahví má cca 7.2 kg ).
- Z nabízených možností provedete volbu dopravy a provedete volbu platby za objednávku
- nakonec vyplníte dodací údaje a odešlete objednávku.
- Přihlášení uživatelé mohou využívat přidělené slevy za dosavadní nákupy. Hodnota nákupu se k těm dosavadním přičte pouze pro odeslání objednávky z Vašeho zákaznického účtu. Nákup je ale samozřejmě možný i bez registrace
POKUD JSTE VINOTÉKA, OBCHŮDEK, RESTAURACE APOD.
Pokud s námi chcete spolupracovat a nabízet Vašim zakázníkům produkty od nás, těšíme se na spolupráci. Doporučujeme Vám se na našem e-shopu zaregistrovat. Po schválení registace jsme Vám schopni nastavit individuální obchodní podmínky spolupráce.
Poté můžete vytvořit libovolnou objednávku (viz postup výše).
V případě, že si nebudete vědět rady s výběrem vína nebo se vyskytne problém, prosím piště e-mailem nebo volejte.
Zde je několik tipů, jak vybrat ten správný způsob přepravy zboží k Vám:
- Pokud máte možnost přijet k nám na zámek Domousnice, tak si můžete zboží vyzvednout osobně a to zdarma po domluvě předem.
- Pokud bydlíte od nás do 20km, rádi Vám přivezeme objednávku (min. tři láhve) zdarma až domů
- Pokud přes týden pracujete, můžete zvolit "Messenger" i do Vaší práce - tedy pokud to povaha Vaší práce umožňuje. Alternativou k tomuto doručení je doručení "Balíkem na poštu", kde si zásilku můžete vyzvednout v pracovní době pošty. (více info v sekci "doprava")
- Kurýr Messenger nedoručenou zásilku vrací zpět na doručovací depo a pokusí se o doručení většinou ještě dvakrát. Pro osobní odběr zboží na tomto depu je nutná domluva předem s tímto pracovištěm.
O průběhu vyřizování objednávky Vás informují automatické e-maily. Pokud jste registrovaný uživatel, tak průběh lze sledovat v uživatelské sekci po přihlášení.